8 April 2012

Sista inbetalningsdatum: 11 april

Sista inbetalningsdatum har blivit ändrat till den 11 april.

Betala via plusgiro, paypal eller kontant.
Vill du betala kontant måste du komma till vårt onsdagsmöte nu på onsdagen den 11 och betala.

Vi är för tillfället i färd med att skicka ut mail till alla som har betalat. Har du anmält dig ska du få ett mail som säger något av följande:
1. Vi fått in din betalning.
2. Vi har fått in en ofullständig betalning, var vänlig betala in resterande summa.
3. Vi har ännu inte fått in din betalning. Får vi inte in den senast den 11 blir du av med din förbokade biljett.

Får du inget av dessa mail så hör av dig snarast till mangakailund@gmail.com.

Edit:
Vi har nu mailat alla men där va några adresser som studsar. De med reg.nr 74, 95, 120, 180 och 191 kan vi alltså inte kontakta.

2 comments:

  1. Tjena, har surfat runt lite för svenska manga-föreningar från 90-talet och kom då in på mangakai givetvis och undrade ett par saker.

    Vad har hänt med Simon sen han skulle överklaga? Lite svårt att hitta information om det.

    Är Ranma ½ live action värt att se på? Läste serien när den kom ut i Sverige för nio år sen om jag inte har fel och tyckte väldigt mycket om den. Måste säga att Sverige hade bra serier för det lilla utbudet vi hade då (Rurouni Kenshin, Ranma ½, GTO, EVA). Jag tror att Ranma ½, GTO, EVA och Love Hina klassas som barnporr nu, helt löjligt.

    Lite fundersam också på er, så undrar också vad du har för topp fem manga/anime serier och vad du tycker om för japanska spel(RPG dis-inkluderat).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... lite osäker på vem du vill ha svar från men jag gissar att jag är den från föreningen som hänger här mest så hoppas du överlever med mig.

      Tyvärr har jag faktiskt ingen koll på hur det går för Simon...

      Personligen så gillade jag verkligen Ranma ½ doramat och sitter och hoppas på att de gör en hel säsong av den. Kanske inte så troligt men man kan ju alltid hoppas.

      Topp fem är svårt men några klara favoriter är:
      Fullmetal ALchemist
      Code Geass
      Mahou Shoujo Madoka Magica
      Nodame Contabile
      Ouran High School Host Club

      Jag spelar mest bara RPGs så jag kan inte komma med så mycket annat ^^'' Har en gammal favorit som heter Psychic Force 2 till PSOne men det är ett rätt okänt fightingspel. Sen gillar jag Megaman X-serien också, upp till det sjätte spelet i alla fall.

      Delete